måndag 10 mars 2008

Godnatt..

Hej,nu är jag trött..kommer snart lägga mej,ska bara försöka få in min katt Lukas först,läsa sydsvenskan, dricka mitt örtte, sen kojsa.
Dagen började lite halvtrist,en kollega var sjuk så det blev lite mer jobb än väntat+fick jobba över lite..Sen mötte jag min generösa mamma på lindex o fick en tröja,bra att möta sin mummy i affären.Väl hemma har jag suttit framför datorn,fixat lite mat+övat gitarr.Och nu är jag nyligen hemkommen ifrån en promenad med Jane o Tilde,det var trevligt! Något gott som kommit ut ur relationen med Niklas iaf hihi-vänskapen med Jane,like her a lot! Men förstår ni-Tilde hade en moncler jacka..en sån vill JAG ha-fast inte en ljusrosa då..utan en svart,glansig.Men coolt ändå.
Ser inte fram emot ännu en dag på min positiva arbetsplats NOT!dessutom lång dag som avslutas med gitarrlektion,önska mig lycka till..Godnatt alla.Becca

Inga kommentarer: