torsdag 7 augusti 2008

Svettig buss..

Idag åkte jag buss som vanligt..och kan inte hjälpa att fördomarna om vissa mindre trevliga områden pga människorna där blir större o större,visst jag är uppvuxen här på limhamn men tro det eller ej har umgåtts med måånga månniskor ifrån icke ansett trevliga/lugna områden..Men fyy vad jag är glad över att bo här!!
Lugna,normala människor här,en tur med 34:an och det känns som om man kommit till ett annat land,igår var det en kille som spottade sin pappa rakt i huvet..hela familjen verkade utvecklingstörd!!
Idag stank det svett på bussen hem..riktig äcklig svett som man kände bara man andades in,örrkkkk..
Bussen gick i sönder vid Bellevuegården o jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta började iaf powerwalka hemåt,rätt långt! men I did it o svettig som fan med en blåsa på foten av olämpliga silverballerinas var jag hemma efter en knapp halvtimme,men nice efteråt kändes riktigt bra!
Nu har jag druckit 2 öl+en massa cigg till det+mejlat med killen..;)
Hugs and kisses,Happy-Becca

Inga kommentarer: