söndag 26 oktober 2008

Bättre nu..

Skönt att jag mår lite bättre,käkade lite nyss med så aptiten är väl tillbaks-och det är ju ett säkert kort när det gäller mig som LOVE FOOD!:)
Pratat i tele+chattat med friends med o det är ju alltid kul,(tur man har dom!)
Ibland när jag har många oroande/negativa tankar i huvudet samtidigt så blir det helt enkelt för mkt o då kan jag få ångest så var fallet denna gången med..:(
Jag har ändå varit rätt bra på att inte tänka o analysera på sistone o det har varit mkt skönt,men man får väl återfall ibland..
Varit ute lite i regnet med nissen idag,(inget uteväder direkt..)
Ikväll ska jag iaf förmodligen träffa min kära vän Dean:)Vi ska fika (eller käka o dricka för min del då)
Och innan dess blir det min berömda tvkväll:saltön+gossipgirl:)
Nu kallar djurisarna+bädden-vaknade sjukt tidigt idag..typiskt när man är ledig..
Imorgon ska jag vara på uteavdelningen hela dagen,usch säger jag!!sen möte 17.30-20..
Jag o Malin tar nog en promenad mellan 16 o 17.30 slutar samtidigt nämligen.
Kramar i mysvädret,Becca

Inga kommentarer: