onsdag 24 juni 2009

Igår o idag-o några starka åsikter på vägen!

Bloggade inte igår,fanns inte så mycket att skriva om men dagen igår var såhär:Började sent, gick o tog en sub i solen innan jag fick rusa till skolan,hade en föreläsning-LVU-Lagen om vård av unga,mkt intressant! Sen satt jag kvar i skolan ett litet tag o skrev o skickade in ett mål till:)
Hemåt gick förbi min mams o tog en öl i trädgården,storhandlade (mat etc)åt sen middag (som vanligt)som innefattade marinerade kycklingben,majskolv o vitlöksbröd,körsbärstomater o vitlökssås,mycket smarrigt..
Sen kollade jag på Paris BFF (HAHA,I LOVE PARIS MEN DET PROGRAMMET ÄR RÄTT SJUKT..)
Sen kollade jag på ett annat real hoursewifes program ifrån NY(-följer fortfarande de ifrån OC o dom är bäst:)varje dag kl 17 folks!
Nu ska jag ut i solskenet,har försökt att plugga lite nu i skolan men det går inte så bra idag,känner mig helt sjukt trött-gräspollen som fan nu o mina ögon värker o jag är såå trött...! Ska iaf gå ut strax o möta Annsi,vi ska sola oss lite i parken o jag tar väl med någon take away grej eller glass mums..:) Sen ska jag vara tillbaks här igen kl 13 för att kolla på en film om homosexuella killar med HIV som adopterar barn tror jag,snacka om att åsikterna går isär bland oss elever..många muslimer i min klass så de har ett helt annat synsätt om homosexualitet o sex än vad typ jag har-någon som inte vet vart jag står??jag är helliberal o progay tycker det är normalt o nä jag hade absolut inte brytt mig om min son/dotter kom hem o berättade att de var gay-bara de mår bra,det är det viktiga o jag hade blivit glad över att de vågat berätta för mig för det hade visat mig vilken bra kontakt vi har-öppen dialog,o att jag hade varit en bra mamma:) Tycker definitivt också att homopar ska få adoptera-det viktigaste du kan ge ett barn är kälek o uppmuntran o det handlar inte om sexuell läggning,pengar eller något annat!Så var det med det,PUSS Becca

Inga kommentarer: