onsdag 26 november 2008

Helgplaner;)

Jag o Angelica har länge pratat om att gå till Glasklart på Fredag,men med tanke på att jag är sjuk så kan det vara bra att skjuta på det en dag-så alltså gå ut på lör istället+att vi ska till Glasklart d25/12 så då kan vi ju ta något annat nu till helgen.
Funderar på vad,men det lutar åt Skeppsbron-inte varit där på nästan 2 år..+kanske en sväng till Etage.
Men det finns ju även Debaser som jag inte har provat än på riktigt iaf-o där lär ju finnas snyggingar;)
Vi har ju även pratat lite om Kph..så får se..
Vad tycker ni??(Tror dock att det blir i MÖ)
Är väldigt suugen på att stå o sippa drinkar i baren etc..(var ett bra tag sedan jag var på nattklubb.)
Sen är det ju 1 advent så jag ska julpynta det sista (men inte mkt kvar)
+min mams ska bjuda på glögg o lite julgott hos henne med:)
Rebecca

Inga kommentarer: