torsdag 7 mars 2013

Dagens tanke

Idag hade jag ett väldigt bra samtal med en vän,en vän jag varit besviken på o nästan gett upp hoppet om,men idag var jag brutalt ärlig emot personen och det var väldigt skönt! För jag gillar inte att gå runt o vara arg på någon... Det är en energi krävande känsla... Det innebär inte att jag litar fullt ut på människan eller glömt allt... Men jag är villig att försöka förstå mer och se vad som händer... Jag är min egen bästa vän och jag behöver bara veta vart jag själv står för att må bra,jag behöver inte veta vart någon annan står... Våga ta det jobbiga samtalet,göm dig inte,var inte falsk,var ärlig o känn kärleken som då kommer emot dig! Jag gjorde det idag... Vi agerar inte alltid rätt,men vi kan göra saker rätt i slutändan!;) Do it! Becca

Inga kommentarer: