fredag 8 mars 2013

My weekend

Åhh härliga helg:) Dels för att jag verkligen behöver vila nu,efter en veckas högt tempo på jobb+med förkylning... Men jag ska också ha kul o lyxa till det liiite i helgen med fina,goda vänner:) På lör vid lunchtid så ska jag träffa Annsofi som är nere från Gbg-vi ska äta sushi:) Och på em/tidig kväll kommer Angie ifrån Kph-(trist när man har goda vänner en bra bit bort)Vi ska äta lyxig mat,förmodligen trerätters på Bistro Stella tidig kväll,Johan följer också med,kul! Sen blir det mello-mys hemma hos mig o Pluras kök såklart;) Självklart blir det promenad med Pernilla med-älskar våra promenader:) Och lite inköp och tvätta/städa... Men köpte hem en del gott igårkväll,så idag slipper man trängas i affärerna... Blev som vanligt en tulpanbukett med-denna veckan är den mörkrosa med lite vitt runt toppen:) Funderar på att köpa vita hortensior till fönstren,när mina påskliljor dör,fint va? Ikväll blir det mysig vovvepromenad o Skavlan o djurmys framför tvn,tyvärr lite tvätt med...Nu ska jag spana in resor och hotell till Cannes senare i vår och drömma mig bort! Becca

Inga kommentarer: