söndag 3 mars 2013

Nya blogg-planer!

Sist Angie var här så kikade vi runt på andra bloggar och designs-kul! Har inte kommit igång med den riktigt utan bara börjat lite smått:) Jag hoppas kunna komma igång med den nästa helg:) Kommer köpa en iPad mini och skrota bökiga,sega datorn...! Hoppas jag löser det med bilder till nästa helg med!!! Självklart kommer jag länka till nya sidan här. Och till er jag har på face,kommer det länkas vid varje nya inlägg med;) Känns jättebra att start a fresh! Startade bloggen-08,och känner inte igen mycket i mig själv nu jämfört med på den tiden...! Vill inte förknippas med en del av det jag skrivit alls. Men alla gör vi misstag och man har väldigt lätt att göra misstag när man är nere i en svacka... Hoppas ni fortsätter följa mig där sen! Puss,Becca

2 kommentarer:

seaside åsa artsberg sa...

Det ska bli roligt att få följa dig på din nya blogg!
Kram Åsa

Beccas sida sa...

Vad roligt Åsa! Kul att följa varandra:))