onsdag 6 mars 2013

Ny tradition!

Jag o min kära granne Pernilla har startat en ny trevlig tradition:) Att gå en lite längre kvällsrunda vid 19.30-20.30 tiden,med nissen-nu när vädret är lite bättre så går han oftast med på det, min lille nakenfis;) Just nu är han dessutom otroligt jobbig!!! Löptid för många tikar här i närheten så han piper o piper o stirrar runt(mer än vanligt:) Inte vad man är sugen på att komma hem till efter en lång dag på jobb med needy babies o sjuk personal... Men men älskar honom ändå såklart;) Nu blir det en jättegod tomatsoppa med grönsaker i+halloumi till:) O vet ni? Jag har varit lite extra duktig i veckan inget vin (sen i sön då,länge för mig;) Och ingen frukt sen helgen heller-mkt socker/fruktos så det rek inte när man vill gå ner i vikt. Men mina bär vill jag inte sluta med!:D Mindre socker i dem med,iaf i hallon o blåbär,nu vet ni. Senare ikväll kollar jag på Mia på Grötö o dricker en kopp örtte+tar ett skönt bad:) Have a good One! Becca

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa han e väl lite gubbaskjug:) Har han trenchcoaten på sig fortfarande för så varmt tycker han väl inte att det är ute så han vill va utan den? mr

Beccas sida sa...

Yes det är han indeed! Kläder får han ha på sig ett bra tag till.. Men han längtar efter att sola nu!:)

seaside åsa artsberg sa...

Okej då får man sluta med frukt nu blir det bär för hela slanten!!

Kram Åsa

Beccas sida sa...

Bra Åsa!!!:) Tydligen inte för mkt av det heller tyvärr.. Men lite;)

Beccas sida sa...

Och när jag nått mitt mål o även då o då kommer jag unna mig lite frukt:))