lördag 13 februari 2010

Ännu en lördag på stan:

Gillar verkligen den här nya trenden jag har satt:)) Att gå i stan o shoppa o fika/dine and wine under dagen för att sen ta det lugnt under kvällen,idag träffade jag Jenny i stan-jag köpte min efterlängtade Chloéparfym på Åhléns (så nu doftar jag heaven) sen gick vi till barista där jag tog en latte o jenny quesadillas. Gick runt lite o kollade men var inte där så länge-jag fixade nytt månadskort så det gick en hel del money idag...köpte chardonnay så här sitter jag lite halvt berusad nu(-knappt ätit något idag:) Men köpte med mig en STOR sub hem-kycklingbröst i parmesan bröd med barbecuesås-mumsigt... Så lär äta den snart+popcorn till mellon ikväll:)
Kort fredagsupdate: Ramlade när jag sprang till bussen...:(grät nästan tyckte såå synd om mig själv...gjorde ont o fått ett SJUKT blåmärke på ena skinkan o gör ont så fort jag sätter mig eller vänder mig om i sängen:/ Dagen var annars skön med mina små liv,hade en mysig sångstund o kort dag-fick kakor av en nöjd förälder o dagen innan det slutade jag också tidigt o vi fick god choklad som tack för vår insats av vår chef:)På kvällen blev det chatt på f.b med min I-phone som jag älskar men samtidigt spenderar lite för mycket tid med haha..smsade även med C...;)
Ha en skön lördagskväll,Becca P.s lägger in pics imorgon!

Inga kommentarer: