söndag 28 februari 2010

Helgen








Haft en härlig helg:)) Fast idag har jag inte tagit vara på helgen som jag borde..sovit jättemycket..:( Men det behövdes väl.. Var ju en intensiv vecka då jag spänt mig mycket..så jag har t.o.m haft ont i huvudet (vilket jag typ aldrig har)Men det blir iaf mysig tvkväll om en stund (efter lite städ)Kalla fakta,blåsningen o Wallander. Också blir det god mat som mummy lagat:) Måste städa först dock för igår slängde Angelica lite möbler ifrån min lgh o då tittade lite (o inte så lite)damm fram..:/ tack Angelica-hon gjorde allt såklart..:D
I fredags gick jag o angie o hämtade mat-jag thai o Angie kebabtallrik så kollade vi på solsidan som jag tycker är riktigt kul:) La oss rätt tidigt och i lördags hämtade Johan oss o vi åkte in mot stan där vi mötte Annsofi,vi gick in på Rica hotel o käkade deras underbart gooda brunch för mig blev det b.la: Kaffe,ananasjuice,champignoner,pastasallad,rökt makrill,kyckling o couscous,melon,chokladmousse,macka med ost o marmelad,croissant, våfflor med sylt o grädde,kladdkaka,kokostopp,o för Angelica samma men hon äter lite mer sött än mig+dessertostar o jag äter mer mat än henne:)-lär bli en vana o det var riktigt mycket folk..!
Sen gick vi en sväng på stan o jag gjorde riktiga fynd på klädesfronten-2 byxor,2 tröjor för 500kr:) sen följde Angie med mig hem o hon åkte in mot stan med en väninna de o några till skulle till lemongrass o koi-lemongrass ska jag verkligen testa en dag-kommer älska det,älskar ju asiatisk mat:) Men koi lockar inte alls...
Sen var det melodifestivalen för mig. Hoppas ni haft en skön helg! Kramis Becca<3
Dagens tanke: Går till alla mina chilenska vänner o alla andra chilenare för den delen..:( Hoppas ni får goda nyheter!

Inga kommentarer: