torsdag 25 februari 2010

Helgen:)

Redan helg imorgon:) Idag fick jag gå hem tidigt-öppnade idag 6.30(o jag lyckades sätta igång larmet-misslyckas jag inte med gröten så är det något annat..åhh jag vill verkligen INTE öppna..) o vi hade typ 4 barn haha..(på 4 pedagoger) Jätteskönt att ha nästan en hel em o kväll hemma:)Imorgon börjar jag 7.30 o slutar 15-skönt en fredag:) O min bästaste vän Angelica kommer o vi har ju inte setts på några veckor o det är mycket för oss...så det blir nog ut o käka o vin!,lets dance o en massa skratt:D Hon sover ju som vanligt över hos mig o min kära vän Johan har kommit hemifrån sin Australien resa (han har varit borta i 4mån tror jag)Han är vääldigt enkel o lättsam o vi brukar gå ut o käka en massa ihop (so im happy:)Vi tar iaf med oss honom till Rica hotel-ja jag måste dit genast igen!!så vi ska boka bord till på lör ca 11.45 sen blir det en sväng på stan lite shopping kanske;) Sen blir det en lugn o solo lörkväll för mig med melodifestivalen-myysigt! Sen på söndag ska jag träffa Annsann o vi ska fika eller käka mat ihop under dagen:) Måste få in städ här någonstans med+få ner mina julsaker som fortfarande är uppe-jojo åk förbi mig om ni inte tror mig haha sån en jag-sjukt mysigt ljus såhär i snön ju:)vet inte vad jag har för lampor heller får fråga Angelica när hon kommer hit:D Puss o kram (önska mig lycka till att jag inte får någon kräksjuka som typ alla på min avdelning fått..)Becca

Inga kommentarer: