söndag 28 februari 2010

Melodifestivalen:)

Igår blev det också som jag ville(-fast det stod ganska jämt mellan Pernilla O Jöback tyckte jag)Inte många låtar jag gillade: Anna Bergendahl var klart bäst o sen Jöback o Pernilla-men tror inte att deras låtar hade slagit i den stora finalen och så tänker jag alltid-hur det kommer gå i eurovision.. Men Anna visade stoor glädje o utstrålning o vilken RÖST..! Bra paus underhållning med för en gångs skull med gamla godingar. Neo eller var han hette gillade jag inte alls..inte på något sätt..
Pernillas låt var lite för tramsig o girly för min smak o jag tror inte att det skulle gå hem i eurovision alls..Jöbacks låt var rätt bra o lite musikalaktig men ändå inte jättebra så jag tror inte att det skulle gå så bra för honom i eurovision heller.. nä nu har jag mina favvisar klara:D o nästa vecka blir sjuukt spännande!
Hejar på Salem,Darin,Timoteij o Pauline o hoppas på att Pauline o Alcazar tar sig till finalen,(gillar även Olas o Eric Saades låtar rätt mycket) So long,Becca

Inga kommentarer: