torsdag 25 februari 2010

Ska jag köpa den hära??


Sjukt sugen på att köpa denna mulberry bayswater väskan men den är inte billig...Den är chokladbrun(-mörk choklad då)kan tänka mig att det blir vääldigt fint till höga stövlar i samma färg,mörkblå busnelkofta/jacka (som jag ska få av mummy)o ett cremevitt hermesarmband i guld(-det blir mitt nästa projekt..)Extra snyggt blir det om jag skaffar träningskort på 24/7 (som ska öppna på limhamn)så jag kan bli lite fit-har blivit lite för mycket äta vad jag känner för-vit macka o pasta b.la...:/carbs med andra ord även lite gotter..Man blir ju så plufsig av det nä måste träna 3 el 4ggr i veckan o bli lite mer fit! Och kanske gör jag en hårförlängning-tror ni inte jag blir en riktig donna då??;) Kisses Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Jag kan inte motstå att svara på din fråga...även om mitt svar kanske kan upplevas något burdust eftersom jag tyvärr varken har träffat, eller känner dej...För mej (som inte har handväske-fetisch, förlåt!) så SKRIKER väskan -KÖP MEJ INTE! Vad jag kan förstå så kostar den 4000 - FYRATUSEN KRONOR!!! E du galen!!? -och den är säkert på REA med det priset !! VAA!!
Tanken slog mej -Ahha, det är löningsdags (min ¨lön¨ kommer oregelbundet därav den lite ¨tröga¨ insikten) Ja, jag e inte bättre; köpt på mej grejer som man SÅ gärna vill ha... sen efter ett KORT tag ligger det mest ivägen - bortkastade pengar. Man köper på sej ¨statusprylar¨för att fylla ett behov av något slag- nån som vet vad? -Hmm. Du nämde något om att fixa till i lägenheten med någon ny ....någonting ..är inte det bättre att köpa det som du HAR praktisk nytta av och som du MER behöver?? Eller varför inte spara pengarna till en härlig resa ,iofs räcker det kanske inte till mer än en weekend resa? Men; Då får du ju något härligt att se fram emot + en härlig upplevelse, för resa vill du ju så gärna göra- o kanske göra det med en resgalen kompis kanske!? Träningskortet får ju naturligtvis bägge tummarna upp, gärna med lite nyttigare mat som du e inne på- stärker självkänslan mer o kroppen mår bättre - lycka till!

Beccas sida sa...

Hej hej! Nädå tycker det är jätteroligt att du kommenterade mitt inlägg trots att vi inte känner varandra o framförallt kul att du läser min blogg:) Jag förstår dig att du tycker att det är dyrt o ja det är till halva priset på bilden här.. Frågan är vad som är viktigt för vem? Jag tycker det kan vara kul att köpa något enstaka dyrt(-detaljerna)Jag gör det inte så ofta o det blir faktiskt första DYRA handväskan som jag verkligen JOBBAT ihop:) Håller med dig om att upplevelser/resor är bäst för det håller o det är tillsammans med andra:) Men jag har ett litet zoo här hemma o ingen passning i princip så det är svårt.. Men jag är en riktig livsnjutare (därav trivselkilona)Mest pengar spenderar jag med mina vänner då vi går ut o käkar o njuter av livets goda:) Kram Becca