måndag 8 februari 2010

Blä,blä,blä...

Idag hände ju det ultimata som är superjobbigt för mig...men jag orkar knappt bry mig mer-gått o varit livrädd i typ 2v redan:( En på vår avdelning kräktes mitt inför alla-stackaren... Så nu hoppas jag att inte fler blir smittade!! TYP JAG..:/ Och om jag skulle få det så hoppas jag att jag är hemma-kan ju inte pendla med diarré eller kräk liksom...:( Sitter o dricker cola med peppar i-nä tror nog inte det funkar men man kan väl aldrig göra för mycket..? Så nu bara hoppas jag att jag förblir frisk o ska försöka njuta av kvällen iaf... Stolt över mig själv att jag trots allt fixade dagen galant! Och hoppas att alla människor kan lära sig att visa hänsyn gentemot sina medmänniskor o följa smittskyddsregler på minst 2 friska dygn hemma innan man går ut o träffar andra människor igen!!!! Becca

Inga kommentarer: