torsdag 18 februari 2010

Hej mina vänner:)

Jag har inte bloggat så mycket nu i veckan...INTE varit min vecka alls-känt alla tecken på psykisk ohälsa typ...ÄNDÅ har jag kämpat på o jobbat så jag är rätt stolt över mig själv faktiskt-saken blir ju inte bättre av att vi har varit en man kort de senaste 2 dgrna o haft det superstressigt:/ Men jag är också snabb på att komma "upp" igen-förra veckan mådde jag som en prinsessa-så det svänger snabbt!
Behöver göra lite roliga saker tror jag:) Helgen blir lugn det enda jag har inplanerat so far är en brunch med en trevlig tjej som är mamma till ett av mina ansvarsbarn på jobbet-ska bli kul för vi känner inte varandra så väl alls-men fått ett mycket gott intryck av denna positiva o driftiga tjejen:) Vi ska iaf käka på Rica hotel (tror jag det hette)vid lilla torg,ska nog försöka passa på att träffa någon mer vän när jag ändå är i stan. Nu blir det lite surfande till,lite mat, tv,bad o goos med mina småttingar<3 Dagens tanke: Idag tänkte jag på hur många människor som faktiskt inte kan göra en del saker-äldre som har svårt för att gå (om så bara utanför dörren)handikappade människor,ensamma människor-som inte har någon alls att umgås med,psykiskt sjuka människor (som inte alls "vågar" gå ut) Så tänkte jag bara att jag måste börja roa mig mer för jag har min frihet!!! MEN jag vet att jag piggnar till liv vid april typ o då ska det bli lite mer PARTY;) Ha en mysig kväll! Becca

Inga kommentarer: