lördag 13 februari 2010

Mån-fre i ord/meningar:

Oro,glatt sinne,kräk,likgiltighet (in a good way)glad,supersöta kids,que sera sera,trött,ramlat-fett blåmärke-ont,love,fina nails,the secret,RIKTIGT dåliga nyheter..,tjat,möte/utbildning,tvkväll,medvetenhet o swingers. Svänger rätt rejält i mitt liv va? Men faktum är att trots allt negativt denna veckan så har jag känt mig superbra i sinnet-ingen deppighet här inte!! Och jag mår som bäst när jag inte tänker så mycket på vad som kommer att hända utan bara lever i nuet o tar allt som det kommer o tänker framåt på ett positivt sätt-sen how det kommer hända det är inte mitt bekymmer det är upp till gud eller ödet att lösa det till mig på bästa möjliga sätt-så länge man är öppen för det så kan man nog få det man vill ha med! Kram på er,Becca

Inga kommentarer: