lördag 6 februari 2010

Mycket skönt med helg:)

Ja efter en jobbig vecka rent mentalt med snack om kräk o magsjuka så är det skönt att inte behöva pressa sig själv att jag måste göra vissa saker-fast iofs idag ska jag också utmana mig själv genom att åka buss o vandra runt i stan bland en massa människor...:/ Men man måste utmana sig själv-annars får man inget värdigt liv,sen finns det absolut grejer jag avstår ifrån fortfarande som begränsar mitt liv en smula men det är jag väldigt van vid vid det här laget-fightats med detta sen jag var ca 12 år gammal:( Sitter här i mitt kök,dricker lite kaffe,ser solen lysa o här fåglarna sjunga utanför-åhh längtar efter våren:) Hade inte en superlugn kväll igår såsom jag hade tänkt mig..dök upp en del saker...Men jag är iaf glad för att jag kom fram till en grej ang en person som jag varit lite velig inför innan-skönt att veta o hålla fast vid sig själv o sina åsikter-stå för den man är! Pratade även med några gulliga killkompisar igår:) Idag ska jag snart åka in till stan för att träffa Angelica-tredje helgen i rad som vi åker iväg för lite shopping o fika-me like,tror att jag först börjar sätta på mig partyskorna (ordentligt) i mars/april;) Jag ska nog skaffa mig en I-phone+ändra om mitt abbonemang,gå inom kicks o få lite bonus för att jag handlade för nästan 1000kr där förra helgen,köpa älskade parfymen Chloé som jag suktat efter nu ett tag:) Sen ska vi bege oss till vår vän AC som jag berättat om här tidigare-hon lever väldigt isolerat nu o mår inte alls bra så vi hoppas vi kan muntra upp henne lite.. Sen ikväll blir det blåsningen,melodifestivalen o paradise hotel(-Kommer skriva här vad jag tycker ang den o låtarna)Känns som att jag kommer gilla Ola o Salem-gillat deras låtar innan,tycker Ola verkar supergullig o äkta med o Salem är ju såå begåvad..! (o fruktansvärt HOT;) Sorry Anna kanske inte Jessica blir en favvis för mig ikväll även om jag tycker hon verkar vara en fantastisk person med bra röst så gillar jag inte alltid hennes musik... Oj vad detta blev långt..sorry! Gotta go,ttyl o lägger in pics senare eller imorgon! Pussss Becca (som vet vad hon vill o handlar därefter-sjukt stolt över mig själv)

Inga kommentarer: