söndag 7 februari 2010

Melodifestivalen:D o lite annat...

Kände att jag höll med svenska folket igår-gillade helt klart Olas o Salems låt bäst (så jag tippade rätt redan igår)Salems låt blir bättre o bättre-o han är såå musikalisk o vilken utstrålning:) Jessica var sjukt snygg o duktig igår men låten gillade jag inte alls-riktigt tråkig. Anders Ekborg är duktig såklart o jag älskar musikalgenren men det passar inte där, Pain of salvation var fin men vet inte om det hade gått så bra i den stora tävlingen. Singel tyckte jag var rätt rolig faktiskt:)
Vi hade mysigt o tyckte likadant jag o Angelica. Härligt att kunna glädja AC igår-man får verkligen perspektiv på livet...Och trots allt hennes skit så är hon faktiskt otroligt positiv-viktig läxa för alla,att anstränga sig lite mer o stay positive mot både sig själv o sina medmänniskor-det finns alltid de som har det mycket värre!! Skaffade även min I-phone igår (valde den helsvarta-såå glad för den även om jag önskar att den var mer glammig haha) Laddat hem en hel del bra låtar redan:) Idag blev det frukostbuffé med Annsofi som ju inte är malmöbo längre så man ses/hörs inte så ofta nu så det var jättekul att träffa henne,Angelica är kvar men ska åka hem snart. O jag ska fixa lite härhemma o sen blir det mysig tvkväll med mina djur i sann söndagskvälls-anda:) Först en lång promenad med nisse. Pok Becca P.s Blev väldigt glad att Jackie o Patrik kammade hem paradise;)

Inga kommentarer: