måndag 15 februari 2010

Not a good day:(

Vet knappt varför men jag vaknade sjuukt tidigt-det var nog natt när jag vaknade sen skulle jag upp lite efter 6..:/ mådde kass men tänkte att det var för att jag var såå trött men det bara fortsatte på jobbet-jag mådde sjukt illa o var yr så jag var rädd att det var magsjuka..så jag traskade hemåt vid lunchtid-gick hela vägen hem,väldigt snabbt- tror jag var hemma på typ 45min...pratade lite med Annsofi med som underhöll mig under vägen. Nu i efterhand tror jag att det var ångest jag fick-ibland när jag har några jobbiga saker att tänka på samtidigt så blir det så-det kommer lite i efterhand,all stress o utlöser ett illamående b.la så jag har vilat sen jag kom hem,o förmodligen blir det jobb igen imorgon. Något av det värsta jag vet är när man känner sig kluven inför något-gillar att veta allt liksom direkt-men så funkar ju inte livet så mitt mål är ju självklart att njuta av nuet o se vad som händer-det blir nog bäst...Ha en skön kväll,det ska jag försöka ha:) Becca P.s glömt berätta vad jag tyckte om festivalen ju:Jag tyckte det var konstigt att inte Pauline kom direkt till final-sjukt duktig sångerska o bra låt som satte sig,Andreas min gamla idol o en riktig snygging tyckte jag gjorde en ok låt men inte jättebra ändå. I lets dance gillar jag Claudia Galli-vilken naturlig skönhet hon är o duktig!

Inga kommentarer: