lördag 20 februari 2010

Min lördag:)






Åkte in mot stan för att träffa Lena vid halv tolv-vi gick till Rica hotel,riktigt schysst ställe med allt man kan tänka sig till en brunch...Önskar jag var där nu igen-man kan ju inte äta allt på en gång...Där fanns iaf:croissanter,olika typer av bröd,kycklingklubbor,pastasallad,couscous,sill,olika ostar o andra pålägg,cheesecake,ägg o bacon,våfflor,kladdkaka,äpplekaka med vaniljsås,olika juicer(-man kunde pressa sin egen juice)m.m m.m... För mig blev det en macka med kalkon,kycklingklubbor med pastasallad o couscous,smörstekta champignoner,sallad,liten bit cheesecake o kladdkaka,ananasjuice o kaffe:) Blev dessutom bjuden av Lena(-hade hon verkligen inte behövt)Vi pratade om det mesta faktiskt...rätt mycket att prata om när man knappt vet någonting om varandra..!
Sen strosade jag runt lite på stan,köpte en flarra vitt o min favvis till lipsen-eight hour cream(-krämen inte stiftet)även hjälpt mot mitt munsår så det är superbra-alltid älskat den feta konsistensen o doften (som inte alla gillar)nu är jag hemma,har mysdressen på o ska bara relaxa helt själv resten av helgen tror jag,behövs ibland! Blir ju melodifestivalen ikväll med lite snacks-kexchoklad,popcorn o vitt vin-favourites:) Om jag ska gissa redan nu vem som går till final ikväll så tror jag på Alcazar o Darin-o jag kommer nog gilla Alcazar bäst tror jag. Ha en skön lördagskväll o ta hand om er! Becca

Inga kommentarer: