torsdag 25 februari 2010

Sommar o sol:)


Måste tipsa er om en riktig budgetprodukt-b.u.s (brun utan sol)ifrån dove-summerglove som är bra,man ser resultat direkt sen blir det ju mer o mer efter varje gång man använder den-känns som man behöver känna sig brun nu i detta fortsatta deppiga vädret-har en morbror som påminner mig nästan varje dag om att han ska sola o bada o dricka öl-han bor i thailand...:/ Har även provat de MYCKET dyrare varianterna av b.u.s krämer o de är också bra-kommer ihåg en gång då jag var i mitt ex lägenhet o han hade precis sprayat in mig i spraytan(-den e bra!)o jag kände mig sjukt mkt snyggare,för man blir ju mycket smalare i brunt-fläskig o vit känns inte så sexy men lite småfläskig o brun blev bara sexigt så jag sket i om grannarna såg mig naken genom fönstret-o tro mig så brukar jag inte bete mig annars..;) Becca

Inga kommentarer: