lördag 16 juni 2012

Akuten

Nyss hemkommen ifrån akuten... Där jag-som är livrädd för all typ av vård, nu i em gjort undersökningar,blodprov, blodtryck etc... Jag kommer inte gå in på detalj vad detta handlar om (här på bloggen) Lite privat får man ha... Men jag har fått en infektion som alltså gått o gjort djävulskt ont i flera dagar... O fick det bekräftat idag... De såg hur ont jag hade, så det får bli narkos imorgon-vilket såklart skrämmer mig...:( Första gången för mig... Fick starka värktabletter med mig hem o antibiotika. Imorgon fm åker jag in igen... Måste gå upp jättetidigt för att ta antibiotika och äta/dricka lite-får jag ju inte sen på ett antal timmar:/ Usch vad jobbigt det känns nu... Ska försöka slappna av, mysa med de små o kolla tv o äta lite, bara ätit lite imorse... Kram o håll tummarna för att jag vaknar modig imorgon! Kram, Smärt-Becca

Inga kommentarer: