torsdag 28 juni 2012

Frisk

Har nu lunchrast, ätit ngra praliner o dricker örtte:) Äter på tok för mkt på detta stället...:/ Snart dags för träning m.m! (Vill inte gå upp de 5 kg jag gått ner...) Vill dela med er att jag nu är frisk!!!:) Det viktigaste i livet... Under väntan på sjukhuset var jag lite pirrig, men det blev bara stick i fingret, lite prat sen iväg-utan att ta med passet... Så det blev en extra promenad o busstur till o från sjukan för mig... Stammis där snart;) Är väldigt trött för tillfället... Segt på jobb med få barn, mkt städ-fast jag passar hellre bebisar än att städa-fyy blir deppig av det! Min inskolning går great!!!:) Hon är sååå söt o nöjd! Åt (själv) med oss idag. Min dator håller på att förhoppningsvis bli fixad från virus nu:D Så snart blir det MÅNGA bilder här-Nice, midsommarhelgen etc... Kram på er! Becca

Inga kommentarer: