lördag 23 juni 2012

Min back-up plan

Nu snackar vi om ca 8-10 år:) Har jag inte hittat the One o fått små dockor-då blir det vovvar o kanske kise-love cats:) 1 aprikos dvärgpudel o 2 chihuahor:D De kommer få fina namn-som jag redan tänkt ut såklart o Jättefina kläder o grejer:) Jag kommer gå ner i tid med. Kommer nog försöka bli jourhem också-till ngt litet barn In need. Så nu vet ni! Bara blivit fel med guysen under hela mitt liv-o fel på en miljon olika sätt-här i bloggen har jag innan berättat lite om en naiv Becca-när det gällde killar... Men jag har också gått miste om ngra fina killar pga min omogenhet back then.. Jag drogs verkligen till det destruktiva.:/ O nu i vuxen ålder så har det bara varit fel på andra sätt... Svårt att tro på att det plötsligt skulle funka nu-det som stått stilla så länge...? Sov gott, Becca

Inga kommentarer: