lördag 9 juni 2012

Sista dagen/kvällen i Nice

Vi hade en skön sista dag i Nice-det blev en skön mix av att slappa/göra vad man vill+ ngra nya intryck:) Vi var på stranden under dagen, delade en flaska rose o en jättegod sallad-tandoori chicken. Sent på em gick vi till Hotel Splendid-som jag blev lite kär i.. Panorama utsikt över bergen med små, vita hus... Vi satt där o tog varsitt glas vitt o njöt! Sen gick vi runt i G.stan lite, innan det var dags för kvällsmat-vid 20, tidigt för att vara oss;) Fin restaurang med mkt god mat- för mig blev det gambas med grillade grönsaker o en god fiskrätt för Angie. Delade en flaska vitt o njöt, la oss i hyfsad tid, eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter... Typiskt att närande blev bättre med mage så skulle man hem:( Men men... Igårmorse gick vi upp tidigt för att hinna till marknaden där vi köpte bl.a. tvålar o ostar:) Åkte mot flygplatsen vid 10-flyget tog endast 1.50 min!!!:) Men lite turbulens var det-men absolut inte mycket! Taxi hem till Limhamn, djuren superglada!!!:D Och jätteskönt att sova själv och va i min egna lgh... Blev såklart crimi igårkväll med tända ljus:) Var rejält trött... Idag myser jag med djuren, varit på frukost hos mami i trädgården och snart väntar Pernillas 40 års partaj!!!;) Hörs snart igen, Becca

Inga kommentarer: