måndag 25 juni 2012

Rörd

När jag kom till jobb idag så var mina kollegor gulliga o omtänksamma:) Jag hade dessutom en stor påse med presenter ifrån några av föräldrarna-en fin te sort med sött kort till, en fin rosmarin växt,Fleecefilt, o 2 fina roseglas+ en liten flaska rose av en förälder-det var av Manda-lärare på skolan-vi har även pratat en hel del ihop och träffats privat en gång-Hoppas på fler dejts i sommar:) Kortet jag fick till det gjorde mig rörd till tårar... Jag kommer verkligen sakna våra små<3 de flesta ska redan upp till nästa avd nämligen, o en massa nya små ska in! Det gick finfint med min lilla inskolning idag med- hon är sockersöt, glad o liten-(går inte än) Nu myser jag hemma med mina små, ont i magen men annars väldigt nöjd med dagen!:) Som det känns nu så tror jag att jag kan träna lite till helgen!:) Lite annat kul inplanerat redan med. Kram, Becca

Inga kommentarer: