onsdag 6 juni 2012

Njuta av det sista o det bästa!

Åhhh vill ha ngra extra days here:( Vi åker härifrån mot flygplatsen fre fm... Kan inte låta bli att känna mig lite ledsen över att det gick flera dagar här då jag inte riktigt kunnat njuta pga magen:( Jag har mått lite illa, sprungit mkt på toa o varit rätt orkeslös... O denna resan har jag längtat mycket efter o den har kostat också såklart...:/ Men men man får göra sitt bästa för att njuta av det sista nu... Igår em bad jag till GUD ang magen, o blev bönhörd-magen är inte helt bra, men känner mer ork o inte illamående mer:D HAN hör våra innersta o ärliga böner!Han hör o besvarar stort som smått, men jag personligen ber aldrig om materiella ting/girighet. Idag tog vi vår härliga frukost på ett ställe mittemot havet med rätt bra priser-Croissanter, bröd med marmelad, kaffe o frukter med naturell yoghurt:) Sen promenerade vi lite i stan-köpte lite grejer till ngra därhemma o ett coolt militärlinne till min älskade Nisse! Tog varsin glass på ett torg-duvorna fick smaka;) Oj vad vi matar dem! Love birds... Sen tog vi två glas rose, sen promenerat hem nu, Angie har nyss handlat lite mat till oss, o ikväll ska hon bjuda mig på min försenade B-day dinner som blir på ett fint hotell med lite lyxig restaurang-panorama utsikt;) Innan dess tar vi en cocktail på Splendid hotell som har en takterass med panorama utsikt över staden-vackert med berg o små vita hus:) Men vi ska komma i säng hyfsat tidigt för att hinna med mkt imorgon-vår sista dag, snyft:( Hörs då! Kramis,Becca

Inga kommentarer: