fredag 22 juni 2012

Midsommar

Regnet öser ner... Bättre att hålla till lite utomlands om man vill va säker på sol:) Men det viktigaste om man nu ska fira midsommar är väl att hälsan är ok, humöret på topp o att man kanske kan vara med någon o äta gott! Det är precis vad vi ska göra:) Angie kommer från Kph vid 17 så går vi hem till min mams o äter gott, jag ska dricka ngn spansk öl, utan alkohol-annorlunda haha...:) Btw hade en somrig o mysig dag igår! Åt en sen frukost i solig trädgård, åt kinamat till sen lunch med Stina i trädgården, o på kvällen tog jag o den andra grannen en kvällspromenad, köpte jättegod glass igen:P Hämtade ut ett stort paket från HM:D Allt passade förrutom ev ett par skor... Jättefina byxor klickade jag hem! O vet ni!? Vägde mig igår... O jag vägde ngt kilo mindre än sist jag vägde mig för ca 1 månad sen;) yeyyyyy trots väldigt lite motion- men jag äter mindre när det är varmt. Kram på er o mys idag! Nu ska jag fortsätta sippa på latte och äta fil med kanel, äpple o GI flingor+ knäcke. Becca

Inga kommentarer: