tisdag 19 juni 2012

Saker att se fram emot...

Har ändrat lite perspektiv den senaste tiden, när det gäller vissa saker-Man ska verkligen vara glad när man är frisk! Jag vill börja planera lite mindre, leva mer i nuet, sänka förväntan - För man vet aldrig vad som händer, o har du skyhöga förväntningar om något så finns det en stor risk att du blir besviken vid minsta lilla feltramp... Så här kommer en mix av allt fint jag har att se fram emot, du kan säkert hitta dina egna-det behöver inte vara stort eller dyrt eller med 1000 bekanta... Jag ser fram emot: Att gå till kyrkan-(efter ett långt uppehåll)Dessutom testa en ny kyrka:) Att träna igen efter litet uppehåll pga sjukdom o resa...Att åka till Palma i höst, Att ha semester hemma med mina honeys- lite små utflykter i Skåne kanske-Simrishamn, Kåseberga, Båstad lockar t.ex... Åka till Kph og hygge:) Träffa vänner-gå ut o käka, SOL,Promenader vid stranden här. Mat o dryck på Möllan, O mkt mer.... Men viktigast:Att få vara FRISK!;) Dagens:" Expectation is the root of all heartache" Becca P.s Hoppas ni kan ha tålamod med min blogg utan bilder... Kommer ta tag i det där förstås, men kom ju lite annat i vägen... Längtar tills jag kan blogga från datorn igen-har många fina foton att lägga in!;)

Inga kommentarer: