onsdag 20 juni 2012

Lazy days

Slappar o slappar... Lite öm, men ingen jobbig smärta-vilket är befriande! Köpte take away lunch från en restaurang nära mig igår-biff chop suey 50 spänn, idag blir det nog spaghetti med köttfärssås:) Gått mysig promenad med nissen i fm-doftade på rosor, love Limhamn! Senare i em tar jag med mig min granne o käkar glass på ett poppis ställe här;)Var sugen på strandpromenad men dumt att överdriva såhär efter en operation... Måste också beställa nytt till håret ifrån Joico K-pak, hört bra om det märket-o bangerhead hade annat bra med, så det slinker nog med lite beauty med;)Ska även beställa hem lite posters (b.la med kristna motiv/budskap) Imorgon får jag träffa alla underbara barn o gulliga kollegor:D Lång dag, hoppas jag orkar! Kramis o njut av det lilla runt er och när det känns tungt så glöm aldrig: Du är inte ensam, tungt för oss alla ibland-SÖK Gud och hjälp andra människor, istället för att fokusera inåt på dig själv! Bästa rådet jag kan ge dig... Och vill du inte tro på Gud, så följ mitt andra råd iaf!;) Puss, Becca

Inga kommentarer: