måndag 13 augusti 2012

Härliga helg...

Haft en superhärlig helg igen... Träffat min granne Pernilla mycket-jätteskoj att umgås spontant o lätt för att man bor så nära:) Vi hade vår trad.fredagsmidddag ute,i lördags blev det frukost på Gateau, många vovvepromenader, middag igen vid havet lörkväll-så nu har jag flera myggbett... Men mysigt var det! Igår fikade jag med Rossan igen på Gateau, sen promenad o glass. På kvällen var vädret underbart så jag o Pernilla gick en riktigt lång PW-ont i benen nu... Lite väl långt var det... O nu jobb time-hoppas jag får det lite lugnare denna veckan!!!:/ Irriterad just nu för en granne väsnades en massa tidigt imorse, så jag har sovit för lite...:( Längtar till myskväll redan haha...O mina vinkvällar måste bytas ut till te/saft/vattenkvällar-för mer ork, bättre sömn, bättre träning! Nu ska jag ut med min gnälliga bebis-Nisse:D TTYL, Becca.  Ps Angie la in lite bilder från Nice på min face-gissa om man blev sugen på nästa tripp då?! Palma soon;)

Inga kommentarer: