fredag 3 augusti 2012

TGIF och andlig spis!

Kan vara ngn allergi jag drabbades av eller en förkylning som kommer o går-idag mkt piggare:) Bra för jag har inte tid att vara sjuk nu... 2 inskolningar väntar på mån-så all energi behövs;)Ikväll blir det mycket mys framför tvn, ev går jag o grannen ut o äter-får se, strålande sol nu!:) Imorgon så blir det först gymmet vid 11 typ, på kvällen ska jag träffa min fina barndomsvän Annsofi-vi går förmodligen mot möllan för mat o drinks;) På söndag ska jag hänga med Marisela till hennes kyrka-dit hon brukar gå alltså) International heter den. Blir nog lite fika hemma hos henne först med+ kika på deras nya hus:)  Trevliga plans med andra ord! Kraam, Becca Dagens tips: Gå in på Carolas blogg på mama-för er som är nyfikna på hur tron på Jesus påverkar oss kristna i livet och mycket mer... Hon och andra kändisar, pastorer och även barn gästskriver varje söndag på hennes blogg-mini söndagsskola för vuxna alltså. Carola skriver om mycket annat med, hon har mycket att berätta till skillnad mot alla ytliga bloggar som bara visar upp ytan, operationer, kläder, pengar etc... Då har man inte förstått mycket om livet och om vad som gör en lycklig... Samtidigt är det en ytlig värld vi lever i, så jag har förståelse för dem-hamnar själv där ibland... MEN just därför är jag glad över att ha Jesus, kyrkan o andra troende i mitt liv... Becca

Inga kommentarer: