torsdag 30 augusti 2012

Lillördag

Känner fortfarande av min bacill, så självklart är det lite extra jobbigt att jobba nu... För övrigt så mår jag kanon! Och igår blev det en mycket trevlig o spontan em/kväll:) Jag o kära grannen satte oss på Namas uteservering i solen där jag tog 2 glas vitt o en liten sushirätt. Sen gick vi till Thaihouse o delade på 2 rätter-kom gem proppmätt o kollade Halv åtta hos mig o lite av Robinson, sen var jag Helslut o somnade jättetidigt, för att lite i elva rasta vovven lite-sen kunde jag inte sova på jättelänge... Haft 2 jobbiga nätter nu:( Drabbas av insomnia periodvis-beror nog på stress...:/  Lång dag idag:8-18 med planering... Längtar hem till mina djur o myys:) Kram så länge! Becca Ps Beställt några saker ifrån Fitnessgurun som jag hört gott om...Ni får veta vad sen.

Inga kommentarer: