fredag 31 augusti 2012

Helgens planer...

Har en hel del planer i helgen, trevliga sådana-så jag hoppas att jag inte märker av min trötthet... Fredag: Ev går jag o min granne Pernilla ut o käkar, eller så blir det bara skönt hemma ikväll-fredagsmyys... Måste äta lite gott... Usch gjort det för mycket, haft ett enormt mat-sug i dagarna... Tyvärr har jag hittat några jättegoda chips nu med-med mindre fett och en liten påse, men dock... Inte bra! Blir självklart något läskigt på tvn ikväll med, me like:D Lördag: Upp med tuppen, nä men nästan för att få fina nails igen på Studio de lyx;) Om orken finns så blir det ett Zumba pass också på fm, sen blomstershopping o lite vanlig shopping med, lite take-away lunch förmodligen. Tidig kväll vankas 40 års fest i Skanör-kyrkan:) För den grymma pastorn där...Kommer åka med Caroline o hennes familj dit. Angie kommer till mig på kvällen, underhåller Nisse o lukis lite för att senare på kvällen få sällskap av mig:) Sön: Då ska vi bestämma oss för hotell o boka resan:D Sen måste jag ha ork för ett Zumba pass tidig kväll, o massa myys med de små på söndag!:) Kommer berätta lite om våra plans för Palma också-vi har inte många, men några:) Roligare att berätta när jag kan lägga in pics! Nä nu ska jag dricka upp mitt gröna te-ingefära o citron) ligger här i dockis med massa dockor runt omkring mig, o koppen i en docksäng-lite udda va haha, vill ha tysta raster...därför. Strax vakta 10 små sötnosar i 1-1,5 års åldern... Ha en härlig helg babes;) Becca

Inga kommentarer: