söndag 26 augusti 2012

Höjdpunkter under sjukisen...o några ord på vägen...

Ursäkta dålig blogging, vilat mest... I torsdags när jag var som allra sämst så sov jag mycket o dryck en massa vatten med citron i-nog bra, få ut allt... Mina höjdpunkter under sjukisen har varit att: Äta mexikanskt till lunch i smörgåsbutiken igår-var helt slut efteråt...:/ Var tvungen att handla hem lite med +tvätta-Helslut sen... Fått en fin bukett rosor av min mamma, hämtat ett STORT paket ifrån HM-blev supernöjd...! Så igårkväll var det mysigt med nya fina rosor, tillsammans med mina nya ljusstakar från HM, köpte lite godis med-Nisse fick också smaka...:) Kollade lite på Pluras kök-gillar Plura, men igår var det sådär, men lite mysigt lördags program. Idag köpte jag o min fina granne frukost på Gateau som vi åt i trädgården, mys! Nu kollar jag på Dallas i bakgrunden o har ett gäng Sydsvenskan tidningar att läsa-ska inte prata så mycket, nästan tappat rösten:( Jag är så glad över att jag numera-sedan några år tillbaka verkligen är en livsnjutare! Jag ser det njutningsbara i det lilla,jag älskar att laga god mat till mig själv,verkligen unna mig saker med... Gå ut o äta med fina vänner-o det är riktigt gulliga människor!:) Viktigt vilka man umgås med, och viktigt att fatta sina egna beslut o att veta vad man vill, finns ingen annan som kan tala om för dig vad du ska göra, lyssna på magkänslan-o våga förändra saker till det positiva!  Sen är det också viktigt att trivas i sitt eget sällskap-det gör jag verkligen!!! Du är din egen bästa vän! Du bestämmer själv över ditt liv o över hur andra ska behandla dig, vad du vill göra osv... Blev livet inte riktigt som du tänkt dig?! Nä det är nog rätt vanligt-jaga inte efter lyckan, livet består av nergångar också! O kanske måste du prioritera om vad som är viktigast i ditt liv... Jag tror på att vara LYCKLIG är viktigare än alla krav o hur det borde vara! Love, Becca

Inga kommentarer: