lördag 18 augusti 2012

Min lördag!

Lördagen hittills har varit helt ok-förrutom att jag ännu en gång efter träning känner mig förkyld... Så jag har ingen ork alls...:/ Tränade igår efter jobbet, riktigt dans-Zumba pass:) Sen gick jag o min granne Pernilla till Nama-jag tog 2 glas rose på uteserveringen o en liten sushirätt, sen blev det middag på Thai house här, gott o skön kväll... Sen hem till de små:) Idag blev det mkt vilotid, men även lunch ute med Pernilla:) Och jag har köpt hem blommor till både mig o min mami. På kvällen promenerade jag till Nellies nya, lyxiga lya på Victoria Park, oj vad jag vill bo där...- nytt mål!!! Hotellkänsla... Pooler,fin park,spa, biograf o mycket mer lyx...!: D Perfekt för en single girl o även par:) Vinkällare med.... Vi- (några kollegor/vänner o jag)fick en fin tour av Nellies pappa-som både bor där o jobbar där. Vi käkade goda tacos o kollade sex and the city+ muffins+ doppade jordgubbar i chokladfondue-så nu är jag rätt mätt....! Jättemysig kväll:) Becca

Inga kommentarer: