onsdag 22 augusti 2012

Skönhets-shopping

Blev sååå glad när jag såg ett paket i mitt postfack igår-från Kicks:) Älskar ju att shoppa beauty grejer...! Blev Gucci II, Stella, Narsisco parfymen,Flowerbomb, en vitamin C mask ifrån Lumene och en Max factor mascara;) Tog Gucci idag-varit en favvis länge!  Fick också en treat med i Kicks paketet-2 prover bla på en mkt god parfym:) Så ikväll blir det bad med nya products etc...Annat i skönhetsväg som jag vill köpa/fixa är: Ögonfransförlängning-men har mkt svårt för att blunda länge på beställning.,, så får se hur det går...:/ Ska klippa o slinga håret,Ck One vill jag ha,  Exuviance nattkräm, Clarins dagkräm (o en massa ifrån Apoteket med) Vill också köpa löshår ifrån Rapunzel-(kul att variera sig) Lite sugen på att fixa läpparna med, men inget bestämt! Min mamma kommer döda mig haha! O jag är själv lite emot sånt o lite för-comfused... Behöver också nytt smink o råd inom det. Önskar dig en skön lillördag, jag längtar hem till lugnet o vila förkylningen... Becca

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, nej, nej, nej, inga toxic-läppar nu Becca! Så- nu var det bestämt! så slipper du beslutsångesten! Ser ju helt galet ut ju-typ guldfisk!
Jag tror inte det e så bra att du sitter själv (eller med likasinnad) o tittar på SHF! Du behöver nog en manlig vuxen med i soffan när du tittar på sånna program:)
Kram mr

Beccas sida sa...

Haha! Vem är du eg?:) Ifall jag någonsin gör det så blir det inga gigant läppar!!! Men jo man har nog blivit lite skadad av alla dessa lips;) Haha! Kram Becca

Anonym sa...

Gör på "the natural way" - puta med dom:) mr