tisdag 28 augusti 2012

Relaxing and shopping

Älskar att gå upp när JAG vill... Hade jag fått bestämma så hade jag lagt mig antingen 23-00 o stigit upp vid 8.30-9.30:) Börjat morgnarna nu på samma sätt... Vovve runda,fixar mat till de små, sen en latte till mig, in till tvsoffan o kolla på Real housewives o Doctors:) I fm när jag skulle ut på promenad så hängde det en påse med ett paket o ett varmt o fint kort i-från min granne-det var ljusstakar:) Gulligt o glädjande! Nu väntar vovvepromenad igen, sen Kardashians, kanske lite vila/sömn, måste även gå igenom min garderob och slänga sånt jag är trött på-ge vidare ev. Har beställt mer ifrån HM!!!:) De har mkt snyggt nu o till bra priser... Så det blev klänningar, tröjor o skor. Ikväll missar jag inte Svenska Hollywoodfruar:D Isabel o Gunilla har väl en liten fight ikväll..:)Enjoy your tuesday-I will. Becca

Inga kommentarer: