måndag 27 augusti 2012

Monday

Fortfarande hemma o förkyld med kass röst o hals.. Förmodligen arbetar jag imorgon, men vi får se... 2 andra kollegor är också hemma med samma bacill-så kris på vår avdelning-helt klart! Störigt att det kommer så tidigt i terminen-vi måste ju komma igång nu med alla nya små sötnosar o allt runt omkring... Nåväl... Måste städa lite idag+ göra lite ärenden-lite shopping sugen... Dessutom slutar min granne Pernilla tidigt så blir nog lunch/fika med henne också:) O storhandla hem en massa gott tänkte jag:D Ni som är vän med mig på face har sett att jag lagt in många bilder ifrån Nice, det är från Pernillas dator-ska försöka lägga in lite bilder här också lite senare...;) Tyvärr är hennes dator inte heller snabbast i stan...! Men ni får ju inte glömma hur jag ser ut;) Ha en skön start på veckan! Becca

Inga kommentarer: