torsdag 23 augusti 2012

Hemma o sjuker o blogginfo

Tyvärr hemma o sjuk... Blir ofta små förkyld med tanke på jobbet-alla snörvliga näsor man torkar,alla host/nysningar i maten, alla kramar etc... Men nu är jag rejält förkyld, att bara gå ut med vovven i solen är jättejobbigt... Huvudet är tungt, näsan igentäppt o ögonen värker... Blir att kolla en massa serier idag o läsa tidningar som jag aldrig hinner med...Druckit en latte o ätit havregrynsgröt, kollat Doctors-himla bra råd:) Snart blir det Real housewives, Kardashians-underhållande. Dallas har ju börjat igen-älskade det som barn, o har missat det i veckan så jag hoppas på repris till helgen:) Lär ju va hemma mkt Desvärre! Ville ju träna mkt denna helgen:( Får byta ut det mot ovannämnda+att snyta mig 100ggr o sätta eight hour cream på läpparna var tionde minut!:/ Kul att jag äntligen fick några kommentarer igår:) Ni andra som ofta läser o aldrig kommenterar får gärna kommentera o gärna komma med förslag på vad ni vill läsa mer om! Angie kommer hit nästa helg så då ska vi se om hon får rätt på min dator så att det blir normalt på bloggen igen med en massa bilder;) Snacka om att jag har en del att lägga in!!! Stor kram, Becca

Inga kommentarer: