måndag 3 maj 2010

Bestämt!

Tänkte dela med mig av några saker jag har bestämt de senaste dagarna:
1, Jag ska börja träna-JAG MÅSTE...Jag vill inte ha en tjockis-mage-inte so sexy...så jag o Marisela-min underbara kollega, ska börja träna ihop-på 24/7,det har öppnat även här vid mig nu så det är perfekt ju:) Vi är båda matälskare o att vara det o inte träna går inte ihop- om man inte vill rulla runt överallt hahaha...
2,Jag är bjuden på en middag på "lemongrass" i slutet av denna månaden (då jag dessutom fyller 32)är bjuden av killen jag kallar "Poker" här(-för er som har hängt med länge)han är numera pokerproffs på Malta så han har en liten avskedsgrej där-supertrevligt o kan bli lite farligt med en massa lamm-u know me;)hahaha...
3,Har bokat "nageltid" hos min väninna Anna.M på lör-längtar efter fina nails:)
4,Sen är jag på JAKT efter en fin väska kosta vad det kosta vill (eller nästan...)Blir nog en Kph-resa snart:) Kul med lite plans,PUSS Becca

Inga kommentarer: