lördag 8 maj 2010

Lördag

Lite ändrade planer blev det denna helgen-Igår blev det ingen dine and wine...Jag har fått en förkylning ovanpå min pollen...så man är inte piggast i stan o vädret-trist! Så jag o Katarina ställde in vår dejt igår-får ses snart:)
Jag beställde hem kinamat o låg i sängen,kollade lite tv innan jag somnade rätt tidigt. Gick upp sent,gick o storhandlade direkt o nu har jag suttit framför datorn o även snackat i tele,o smsat lite...;) Fick superdåliga nyheter igår ang mitt jobb...dessutom fick jag höra det på omvägar-not nice!!! Så nu blir det till att söka nytt jobb o jag kan väl se några fördelar med det,men trist att pengar man sparat nog kommer gå till att leva istället för att göra något kul i sommar:( o trist att "förlora" alla söta kids,kollegor o föräldrar-som också tycker det är trist att jag ska sluta... Känns som det varit en hel del oflyt för mig nu...så jag hoppas att det vänder snart...:) Ikväll ska jag nog hem till Familjen Malja (Anna med kids)dricka lite vin,catch up o få mina nails fixade (om hon orkar) Skulle hon inte orka så blir det kanske middag någonstans med Johan. Imorgon ska jag nog ut o käka frukost med antingen Marlene eller Johan-så jag kan sätta in lite roliga bilder från helgen:) Hoppas ni har en skön helg allihop<3 Becca

3 kommentarer:

Alexandra sa...

NEJ! Ska du sluta på jobbet? Guuud vad trist! Var det inte brist på personal? eller har jag missat ngt... Jättetrist! Hur länge till jobbar du? Vill ju träffa dig snart igen. Vi kanske kan ta en lunch eller så snart och skvallra lite?
Ha en underbar söndag!
Kramar

Beccas sida sa...

Hej:) Ja det är trist...Men som skrivet så ser jag några fördelar med det med-det hela sköttes väldigt dåligt också...:/ Vet inte om det är maj eller juni ut.
Klart vi kan ta en lunch-lär ha mycket tid över i sommar så då kan vi ju luncha-sushi kanske? Kram på dig! Becca

Alexandra sa...

Då får vi försöka boka in en dag, så får du berätta mer då :)
Hoppas att du har en fortsatt mysig vecka! Kramar