fredag 21 maj 2010

Friday:)

Såå skönt att vara ledig en tors o sen veta att det är bara fredag kvar-tur jag hade lite mer energi för vi jobbade för 2 minst idag p.ga sjukdom(-så är det ofta i min branch...)Men det gick-barnen var underbara som vanligt<3 vi var på en lekplats på fm(-alltid kul att komma iväg lite)Sen jag kom hem har jag tagit det lugnt o vilat lite-fick 2 öl av min mammi- skönt att vi bor så nära,hon har även lovat mig en mycket FIN födelsedagspresent nästa vecka(-blir ju 32),generös har hon alltid varit! nu dricker jag lite öl o har chattat o ska nu skynda iväg o möta Broderick o käka ihop(-jo lite vin blir det med),han vill nog även visa sin fina lägenhet. Han är hungrig så jag får skynda! Bilder kommer senare ikväll eller imorgon:)Ser framemot denna helgen-Angelica kommer imorgon o vi har lite skojsiga planer o vi har inte setts på på några veckor så det blir kul;) Passa på att njuta av vädret-nästa vecka blir det kasst, men bra i helgen:) Kramis Becca

Inga kommentarer: