fredag 14 maj 2010

Såå tröttsamt...



Jepp fick en liten sjukis igår...trodde först det var min magkatarr (som vanligt)men förstod senare att det var en bacill:( Hade knip i magen o lite annat som jag inte har när jag har magkatarr-dessutom har vi haft lite sånt på förskolan-fortfarande...brukar mest bli sjuk på vintern men nu håller alla trista sjukdomar i sig-pga vädret säkert... Så förra helgen förkyld-vilket jag fortfarande är litegrann,o nu magen:(( Såå trött på planer som inte blir av...behöver dessutom company-man blir rätt ensam när man bor själv o dessutom är sjuk...
Så Rendez-vous blev det inte igår-o tur var det haha-han jobbade länge med, så vi sköt upp det-men snart ska det bli av;) Ikväll har jag egentligen bestämt med Jenny o jag känner mig rätt bra nu så jag får se hur det känns nu de närmsta timmarna o sen bestämma mig-isåfall blir det möllan,kanske food o definitivt vin o drinks:)
Ska bli jättekul att ses,var jättelängesen. Snart ska jag joina mina sötisar in bed med lite toast o tidningar. Hoppas ni får en bra helg! Becca

Inga kommentarer: