måndag 17 maj 2010

Glad o vill fira:)))


Men jag kan inte skriva här vad det handlar om riktigt-men jag har känt mig värdefull o duktig idag-skön känsla!
Ni vet att jag hade en riktigt låg dag igår...:( MEN det positiva är ju att dagen efter kan man känna sig super igen-jag iaf:) O det tror jag handlar mycket om min inre kraft att vilja vara positiv o lycklig-och eftersom jag var lycklig o otroligt positiv idag så fick jag belöning för det:) Tänkte dela med mig lite av några bra tips o ge er ett passande "the secret quote" också.

1,Våga visa för dina vänner och bekanta att du inte är så glad eller lycklig-våga få stöd o hjälp ifrån andra-istället för att vara stolt o bli bitter- o tro att du har koll på allt-självdistans,på det sättet kommer du över dina problem mycket fortare med.
2,Skratta mycket med dina nära o kära:)
3,Något som jag gjorde igår var att skriva ner några saker som jag var tacksam för just igår-o det verkade ju funka-vaknade på supergott humör-DU styr det till 100% mycket mer än du tror...jag ska lätt göra det ikväll med!
4,När du är låg-negativ så fokuserar du ofta väldigt mycket på dig själv(-ego)flytta fokus-bry dig extra mycket om andra människor-var omtänksam,generös etc.

"When you are working in harmony with the law(-the secret)no-one can come between you and the universe. However if you think another person can get in the way of what you want,then you have done a flip to the negative. Focus on creating what you want. You are the center of divine operation in your life,and your partner is the universe. No-one can get in the way of your creation." Becca

P.s.1 Min namnsdag idag-I<3 my name!!! P.s2.Ska snart iväg på ett litet spännande möte;)

Inga kommentarer: