fredag 28 maj 2010

Tack Angelica o nu kör vi;)



Angelica kom hit för en stund sedan o jag fick en kroppsspray-biotherm-eau vitaminee som jag verkligen gillar o haft mycket innan:) TACK-superfresh for the summer!
Nu har vi skålat o jag ska ta en snabbdusch och om ett tag åka in mot stan-till lemongrass,sen får vi se vart kvällen/natten tar oss....;)
Känns lite speciellt-har inte träffat Poker sedan nov-08...(på ett hotell haha)men vi har haft mycket kontakt efter det på face+sms o tele.
Ha en superbra fredag allihopa!! Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eeeehh; vad dricker ni för nåt?? Verkar ju göra susen på Anglian=hehe. Nää hon e väl bara lite trött efter en lång dag med resa från Kph o behöver vila upp sej inför en låång kväll..Ha det kul ikväll o ta et lunt me pågarna...Grattis till F-barnet sent efterpå! Hur va det e.g-fyllde väll 23? ser så ut vartfall=Kram på dej Smilfinken!

Beccas sida sa...

Hej hej:) Nu blev jag nyfiken...känner jag dig?:) Tackar,tackar ja om vi slänger om siffrorna lite så är jag ju 23;)Tack för hälsningen! KRAM Becca P.s vi drack mousserande rosé.