torsdag 27 maj 2010

My birthday




Började sisådär...gick till jobbet o efter en lite stressig frukost där med många kids...så kände jag mig helt matt i kroppen-hade ingen som helst ork:( mådde lite illa,förkyld o allt på en gång-så jag gick hem strax efter 13...gick hem o vilade några timmar,sen gick jag hem till min mamma som hade gjort en jättefin 3 rätters middag till oss-började med bubbel o en laxsallad,sen parmesankyckling+pommes gjord i mammas fritös(-såå gott,äter det såå sällan) o rödvin,sen valnötsglass till efterrätt. Fick ett kort där det låg ALLDELES för mycket pengar..som är till ett hermes armband som jag velat ha jättelänge:)) Såklart jätteglad för det o ska åka till Kph (finns inte här)om ett par veckor o inhandla det:) Fick hur många grattis-hälsningar som helst på facebook,TACK ALLA-min i-phone plingade hela tiden:) Då är man 32-o jag har absolut ingen åldersnojja,jag trivs ju med att bli äldre o visare-o det blir man verkligen fortfarande för varje år...för 10 år sedan o t.o.m 5 år sedan visste jag inte alls vad jag skulle arbeta med t.ex nu känns det helt självklart för mig,mitt syfte o vad jag är duktig på-såå skönt...! O 32 är ju ingen ålder alls-känner mig fortfarande sjukt tramsig o sprallig på många sätt-men ändå med en viss mognad o vishet i själen<3 Sen ska jag vara ärlig o säga att det enda jag har panik för emellanåt är att jag såå gärna vill ha kids en dag o en egen familj-men som med allt annat så är det ju inte lönt att stressa upp sig själv,det kommer ju när det kommer-om det kommer-annars får man ändå skapa sin framtid som man allra helst vill ha den! Kisses,Becca<3

Inga kommentarer: