torsdag 20 maj 2010

i.d, nya nails+härlig lunch.







Varit superskönt att vara ledig idag-sova ut...gårkvällen var lugn,köpte hem supergod thaimat o drack lite vin o kollade tv. Idag fixade jag nailsen på "studio de lyx"-här i limhamn,hade en trevlig stund där,dessutom gick det snabbt-vilket jag verkligen uppskattar! Så nu kan man känna sig lite mer feminin o sommarfin:)Sen fixade jag några ärenden-gick in på apoteket o skulle köpa en handtvål(-oliva)+ny deo(vichy, sjukt bra!)Väl där var där en sjuksköterska som frågade om jag ville kolla mitt blodsocker-trodde kanske att det skulle bli ett dåligt resultat-MEN det var det inte,utan tydligen superbra-så ingen diabetes här inte:)Frågade henne lite om andra symptom jag har-kan må dåligt av vissa mackor o så-o hon sa att jag nog var kolhydratkänslig-så det blir till att minska ner på det(-antagligen därför jag går upp i vikt så lätt av sånt med)Mitt dilemma är bara att jag kan inte äta för mkt fiber o så heller för då far magen illa-magkatarr...Men får kämpa på o prova sig fram,tror jag mår bäst av inte för mkt bröd o så. Sen gick jag o köpte i.d mineralpuder på derdeli hudvård-hon la på det på mig o det blev jättefint-köpte i nyansen "light"(passade mig bra-som lätt blir röd i ansiktet) Sen mötte jag "Rossan" vid nama o vi satte oss på uteserveringen-såå härligt i solen-käkade 12 bitar sushi(+hennes rester :D sallad med kräftstjärtar+räkor:)o 2 glas rosé till det-summerfeeling! Superskön dag,som ska avslutas med bakpotatis+kyckling,tv o tidningar o myys med mina älsklingar<3 Hoppas du njuter av sommarvädret,o kom ihåg att DU är unik o värdefull,ingen är som DU! Becca

Inga kommentarer: