onsdag 12 maj 2010

Långhelg:)

SÅ SKÖNT!! Efter en stirrig eftermiddag,känns det väldigt skönt att det är helg redan nu för mig-ledig i 4 dagar nu:)))
Har lite planer imorgon o på fredag-imorgon blir det en rendez-vous;) o på fre ska jag ÄNTLIGEN träffa Jenny-tror att vi kommer gå ut på möllan för lite drinks(-men inte bestämt riktigt vad vi ska göra än.)
Kom hem idag och utanför min dörr står en påse med illusterad vetenskap tidningar-typ 30 eller något...Någon granne som inte känner mig alls,kanske borde ta det som en komplimang? MEN det hade ju varit mycket roligare med blommor o ett kärleksbrev kanske...Ja det hade varit riktigt trevligt-PIIIIK!! Ha en skön kväll allihopa:) Dagens positiva o negativa: Varit med i en liten debatt på facebook ang Lars Vilks(-ni vet dansken som ritade av Muhammed)han hade tydligen haft en föreläsning o visat något i stil med en gaysexfilm o blivit attackerad för detta...:( Suck-farligt med såna inskränkta människor som inte förstår sig på YTTRANDEFRIHETEN...! Nä mer gayfilmer åt folket säger jag;)Becca

Inga kommentarer: